Aktualności
- Jak postępować z elektroodpadami?
- Czy Europa zadławi się własnymi odpadami? Od 1 stycznia 2018 roku Chiny przestały przyjmować odpady.
- Skuteczniejsza walka z szarą sterfą w gospodarce odpadami?
- Rząd przyjął projekt nowelizacji ustawy o odpadach
- Prawie 12 mln ton odpadów komunalnych w 2016 roku
- #ChceMiSie - 11 maja Dzień Bez Śmiecenia. Segreguj surowce.
- W Nowej Zelandii przerabiają szkło na piasek
- Go Green with Antalis
- VIII edycja konkursu fotograficznego PRZYRODA OJCZYSTA
- Mniej za śmieci jeśli dobre ich sortowanie?
- Rozporządzenie ws szczegółowych zasad selektywnej zbiórki
- W Poznaniu trwają targi POL-ECO-SYSTEM
Ankieta
Czy standaryzacja selektywnej zbiórki przyniesie poprawę efektywności gospodarki odpadami?pozostałe ankiety
Ruszyła kampania outdoorowa pt. >Oszczędzaj. Wyłączaj. Odzyskuj.
Fundacja Nasza Ziemia rozpoczęła realizację społecznej kampanii outdoor pt. >Oszczędzaj. Wyłączaj. Odzyskuj.< Jej głównym zadaniem jest edukacja ekologiczna i popularyzacja prostych ekologicznych działań, dzięki którym każdy z nas może we własnym domu, we własnej firmie czy urzędzie chronić środowisko. Celem kampanii jest redukcja w Polsce emisji CO2 - co pomoże w walce z globalnym ociepleniem i zmianami klimatycznymi. Kampania będzie trwała aż do czerwca 2008 roku i obejmie 13 największych miast, w których plakaty będą eksponowane na 1.000 bilbordach i citylightach. Plakaty kampanii zaprojektował non profit jeden z najlepszych polskich grafików Andrzej Pągowski. Będą one eksponowane na nośnikach firmy Clear Channel. Kampanię otrzymała dofinansowanie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz spółki Vattenfall Poland AB. Oprócz kampanii outdoor, Fundacja Nasza Ziemia prowadzi komplementarną kampanię edukacyjną w telewizji, Internecie oraz szkołach w całej Polsce. Szczegóły na stronach www.naszaziemia.pl .
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |