Aktualności
- Jak postępować z elektroodpadami?
- Czy Europa zadławi się własnymi odpadami? Od 1 stycznia 2018 roku Chiny przestały przyjmować odpady.
- Skuteczniejsza walka z szarą sterfą w gospodarce odpadami?
- Rząd przyjął projekt nowelizacji ustawy o odpadach
- Prawie 12 mln ton odpadów komunalnych w 2016 roku
- #ChceMiSie - 11 maja Dzień Bez Śmiecenia. Segreguj surowce.
- W Nowej Zelandii przerabiają szkło na piasek
- Go Green with Antalis
- VIII edycja konkursu fotograficznego PRZYRODA OJCZYSTA
- Mniej za śmieci jeśli dobre ich sortowanie?
- Rozporządzenie ws szczegółowych zasad selektywnej zbiórki
- W Poznaniu trwają targi POL-ECO-SYSTEM
Ankieta
Czy standaryzacja selektywnej zbiórki przyniesie poprawę efektywności gospodarki odpadami?pozostałe ankiety
Fundacja Nasza Ziemia wraz z Contact Center wspierają środowisko i dzieci w Polsce
Fundacja Nasza Ziemia wraz z Contact Center wspierają środowisko i dzieci w Polsce
Niezwykle miło poinformować nam, iż Fundacja Nasza Ziemia rozpoczęła współpracę z firmą Contact Center w ramach projektu Teledar, służącego poprawie efektywności energetycznej placówek służących dzieciom.
Współpraca obejmuje zbiórkę używanych telefonów komórkowych wśród wszystkich pracowników Contact Center. Środki zgromadzone ze sprzedaży starych telefonów przez Fundację Nasza Ziemia posłużą do zakupu energooszczędnych świetlówek oraz sprzętu AGD klasy energetycznej A++, który zostanie przekazany ośrodkom dziecięcym np. rodzinnym domom dziecka, świetlicom środowiskowym, szpitalom dziecięcym. „Jest to kolejna akcja, którą prowadzimy, aby dać drugie życie sprzętom wykorzystywanym przez naszych pracowników. Jesteśmy z tego bardzo dumni” – mówi Magdalena Walanus, ekspert ds. komunikacji i PR z Contact Center sp. z o.o.
Pracownicy Contact Center mogą również korzystać z kalkulatora emisji CO2 – narzędzia wspierającego edukację ekologiczną, nieodpłatnie udostępnionego przez Fundację Nasza Ziemia. Dzięki niemu każda osoba może sprawdzić swoją indywidualną emisję dwutlenku węgla.
Akcja zbierania starych telefonów potrwa kilka miesięcy. Na potrzeby zbiórki we wszystkich 17 lokalizacjach Contact Center rozstawiono w widocznych miejscach 49 pojemników na elektroodpady. Akcję wspiera ponad 150 plakatów promujących recykling.
Projekt Teledar jest częścią programu poprawy efektywności energetycznej w placówkach dziecięcych. Polega na zbiórkach i sprzedaży starych telefonów komórkowych i w ten sposób pozyskiwaniu środków finansowych na cele realizowane w ramach programu Zielona Stopa Filantropa. Jego celem jest poprawa stanu środowiska naturalnego poprzez zmniejszenie emisji dwutlenku węgla i ograniczenie liczby wyrzucanych elektrośmieci głównie telefonów komórkowych, oraz - gdy to możliwe - powtórne wprowadzenie ich do obiegu, co przyczynia się do poprawy stanu środowiska naturalnego, ograniczenia ilości powstających odpadów oraz zmniejszenia wykorzystania nieodnawialnych zasobów naturalnych ziemi.
„Szacuje się, że w Polsce jest obecnie około 46.000.000 aparatów komórkowych w użyciu. Każdy z nich, jeśli zostanie wyrzucony do śmieci, może stać się „ekologiczną bombą”, w konsekwencji stwarzając zagrożenie dla ludzi. Ale również – dzięki zbiórce i recyklingowi aparatów lub powtórnemu wprowadzeniu ich na rynek – możemy chronić środowisko i osiągać korzyści ekologiczne, społeczne i ekonomiczne. Zachęcamy do włączenia się w projekt Teledar i udziału w programie Zielona Stopa Filantropa – to łatwa i atrakcyjna formuła, dzięki której „carbon footprint” może stać się mniej „carbon”, a bardziej „green” - powiedział Sławek Brzózek, wiceprezes Zarządu Fundacji Nasza Ziemia.
Więcej informacji o programie: www.teledar.pl
*****
Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2500 stanowisk w 17 centrach outsourcingowych. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego i wirtualnego contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK).
Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, turystycznej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki. W 2011 i 2010 roku Contact Center zajęło I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Więcej informacji: www.contactcenter.pl
Niezwykle miło poinformować nam, iż Fundacja Nasza Ziemia rozpoczęła współpracę z firmą Contact Center w ramach projektu Teledar, służącego poprawie efektywności energetycznej placówek służących dzieciom.
Współpraca obejmuje zbiórkę używanych telefonów komórkowych wśród wszystkich pracowników Contact Center. Środki zgromadzone ze sprzedaży starych telefonów przez Fundację Nasza Ziemia posłużą do zakupu energooszczędnych świetlówek oraz sprzętu AGD klasy energetycznej A++, który zostanie przekazany ośrodkom dziecięcym np. rodzinnym domom dziecka, świetlicom środowiskowym, szpitalom dziecięcym. „Jest to kolejna akcja, którą prowadzimy, aby dać drugie życie sprzętom wykorzystywanym przez naszych pracowników. Jesteśmy z tego bardzo dumni” – mówi Magdalena Walanus, ekspert ds. komunikacji i PR z Contact Center sp. z o.o.
Pracownicy Contact Center mogą również korzystać z kalkulatora emisji CO2 – narzędzia wspierającego edukację ekologiczną, nieodpłatnie udostępnionego przez Fundację Nasza Ziemia. Dzięki niemu każda osoba może sprawdzić swoją indywidualną emisję dwutlenku węgla.
Akcja zbierania starych telefonów potrwa kilka miesięcy. Na potrzeby zbiórki we wszystkich 17 lokalizacjach Contact Center rozstawiono w widocznych miejscach 49 pojemników na elektroodpady. Akcję wspiera ponad 150 plakatów promujących recykling.
Projekt Teledar jest częścią programu poprawy efektywności energetycznej w placówkach dziecięcych. Polega na zbiórkach i sprzedaży starych telefonów komórkowych i w ten sposób pozyskiwaniu środków finansowych na cele realizowane w ramach programu Zielona Stopa Filantropa. Jego celem jest poprawa stanu środowiska naturalnego poprzez zmniejszenie emisji dwutlenku węgla i ograniczenie liczby wyrzucanych elektrośmieci głównie telefonów komórkowych, oraz - gdy to możliwe - powtórne wprowadzenie ich do obiegu, co przyczynia się do poprawy stanu środowiska naturalnego, ograniczenia ilości powstających odpadów oraz zmniejszenia wykorzystania nieodnawialnych zasobów naturalnych ziemi.
„Szacuje się, że w Polsce jest obecnie około 46.000.000 aparatów komórkowych w użyciu. Każdy z nich, jeśli zostanie wyrzucony do śmieci, może stać się „ekologiczną bombą”, w konsekwencji stwarzając zagrożenie dla ludzi. Ale również – dzięki zbiórce i recyklingowi aparatów lub powtórnemu wprowadzeniu ich na rynek – możemy chronić środowisko i osiągać korzyści ekologiczne, społeczne i ekonomiczne. Zachęcamy do włączenia się w projekt Teledar i udziału w programie Zielona Stopa Filantropa – to łatwa i atrakcyjna formuła, dzięki której „carbon footprint” może stać się mniej „carbon”, a bardziej „green” - powiedział Sławek Brzózek, wiceprezes Zarządu Fundacji Nasza Ziemia.
Więcej informacji o programie: www.teledar.pl
*****
Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2500 stanowisk w 17 centrach outsourcingowych. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego i wirtualnego contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK).
Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, turystycznej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki. W 2011 i 2010 roku Contact Center zajęło I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Więcej informacji: www.contactcenter.pl